fbpx

Τα σόσιαλ αλλάζουν

11 Απριλίου 2019
Posted in Social Media
11 Απριλίου 2019 Παναγιώτης Αξιώτης

Τα σόσιαλ αλλάζουν

Σύμφωνα με πρόσφατο άρθρο στο ADWEEK το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ή σόσιαλ) έχει αρχίσει να παίρνει μια διαφορετική μορφή απ’ αυτήν που είχε έως τώρα. Το άρθρο εστίασε μόνο στα σόσιαλ εταιριών, και όχι στα προσωπικά μας προφίλ.

Η παραπάνω παρατήρηση δεν έρχεται σαν κάποιο σοκαριστικό νέο στα αυτιά των ανθρώπων που έχουν μια καθημερινή επαφή με τα σόσιαλ – χωρίς απαραίτητα να έχουν βαθιές γνώσεις σχετικά με το πως δουλεύουν. Τους τελευταίους μήνες το περιεχόμενο που αντικρίζουμε στα κινητά και στους υπολογιστές μας είναι περισσότερο ανθρωποκεντρικό. Δηλαδή μεγάλες μάρκες ξεφεύγουν από την καθαρά προϊοντική τους προβολή και διευρύνουν το περιεχόμενο τους σε αναρτήσεις που στοχεύουν στην καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής μας.

Με άλλα λόγια, οι αναρτήσεις που θα μας ζητάνε να γράφουμε στο τάδε τμήμα, ή να αγοράσουμε το τάδε προϊόν, είναι λιγότερες στο σύνολο, από τις αναρτήσεις που θα μας θυμίσουν να πιούμε περισσότερο νερό μέσα στην ημέρα μας ή, πως τα καταφέρνουμε περίφημα παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.

Τα σόσιαλ είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο που θυμίζει την τηλεόραση στα ένδοξα της χρόνια. Ο περισσότερος δυτικός πολιτισμός έχει πρόσβαση στο να δει και να δημιουργήσει περιεχόμενο. Όλοι μας με ένα τηλέφωνο ή υπολογιστή και μία σύνδεση στο διαδίκτυο μπορούμε να δούμε τι συμβαίνει σε πάρα πολλές γωνιές του κόσμου. Μία τέτοια εμπειρία μπορεί να είναι η αρχή της έμπνευσης, που θα κάνει εσένα τον επόμενο δημιουργό εξαιρετικού περιεχομένου.

Ακριβώς επειδή είναι τόσο απλό και προσβάσιμο, η εστίαση του περιεχομένου ξεφεύγει από την πώληση και εστιάζει στην ουσία του μηνύματος και στις αξίες μας. Είτε αυτές είναι κοινωνικές αξίες, συναισθηματικές αξίες, προσωπικά πιστεύω ή ακόμη και διάφορες ανάγκες. Ο κόσμος πλέον ζητάει να ταυτιστεί με αυτό που βλέπει στις οθόνες του και όχι να ανυψώσει και άλλα αψεγάδιαστα είδωλα.

Τα σόσιαλ είναι αδιαμφισβήτητα ένας ζωντανός οργανισμός, και για καλή μας τύχη αλλάζει προς το συνολικό καλό της κοινωνίας! Για να ξεχωρίσει πλέον κάποια μπράντα δεν χρειάζεται τα τέλεια μοντέλα και το υπέρτατο photoshop, χρειάζεται όμως να συνδεθεί με την ψυχή των ακροατών της.

Pin It on Pinterest

Share This